Menu

Speluitleg Jokers Gold

Jokers Gold is een volledig in Flash uitgevoerde fruitautomaat, prachtig ontworpen alsof je er echt achter staat. Jokers Gold heeft een grote diversiteit aan spelelementen: Basisspel, Hoger/Lager kaartspel met Mystery Prijs, Kies een Prijs en Super Match. En je maakt kans op de Club Jackpot van soms wel duizenden euro’s!

Jokers Gold is een volledig in Flash uitgevoerde fruitautomaat, prachtig ontworpen alsof je er echt achter staat.

Jokers Gold heeft een grote diversiteit aan spelelementen: Basisspel, Hoger/Lager kaartspel met Mystery Prijs, Kies een Prijs en Super Match. En je maakt kans op de Club Jackpot van soms wel duizenden euro’s!

Speel nu Jokers Gold!

Hoe speel ik het spel?
Doel van het spel is om op de rollen met afbeeldingen bepaalde combinaties te halen die credits waard zijn. Welke combinaties credits opleveren is te zien onder de knop naast de kast. De uitleg van de punten wordt hieronder nader toegelicht. De machine start in het basisspel. De rollen stoppen automatisch in een willekeurige positie.

Prijs of geen prijs
Is er een prijs gevallen dan kun je de prijs doorgokken op de gokladder of toevoegen aan je gewonnen credits.
Geen prijs

Is er geen prijs gevallen, dan kun je rollen vasthouden door op de knop vast onder de betreffende rol te klikken. Bij de volgende spin worden deze rollen niet meegenomen. Ook is het mogelijk dat de machine zelf rollen vasthoudt, als deze een grote kans op een prijs geven. Je kunt het vasthouden van rollen opheffen door op herstel te klikken. Heb je één of meerdere rollen vastgehouden dan ontbreekt die mogelijkheid voor de eerstvolgende spin.
Geen prijs, wel punten
Is er geen prijs gevallen dan kunnen er wel punten gevallen zijn. Op een aantal symbolen zijn cijfers toegevoegd (zie naast de kast). De optelsom van de cijfers bepaalt de spelopties voor het Hoger/Lager kaartspel :

0 – 3 punten: geen resultaat
4 punten: MYSTERY NUMMER
5 punten: GELIJK IS GOED
6 punten: ANDERE KAART
7 punten: JOKER
8 punten: KAARTSPEL
9 punten: KAARTSPEL
10 punten: JOKER en KAARTSPEL

Mystery nummer: Een totaal van 4 punten start het Mystery Nummer; de puntenladder knippert tussen de 5 en de 10 punten. Middels de stop knop kun je proberen op minimaal 8 punten uit te komen om vervolgens het Hoger/Lager kaartspel te spelen.

Gelijk is goed: Bij een totaal van 5 punten gaat het lampje gelijk is goed branden. In het Hoger/Lager kaartspel betekent dit dat een gelijke kaart een volgende stap in de prijzenladder oplevert.

Andere kaart: Bij een totaal van 6 punten gaat het lampje andere kaart branden. Als de knop andere kaart in het Hoger/Lager kaartspel wordt ingedrukt, wordt er een nieuwe kaart getrokken. Dit levert geen volgende stap in de prijzenladder op.

Joker: Bij een totaal van 7 of 10 punten gaat het lampje joker branden. Er zijn dus 2 jokers mogelijk. Indien verlicht kan er op de knop joker worden gedrukt voor een extra stap in het kaartspel.

Het Hoger/Lager kaartspel
Het Hoger/Lager kaartspel is een spel waarbij je stappen op de prijzenladder kunt nemen door het juist raden van de waarde van de volgende kaart. Zal de volgende kaart hoger of lager zijn dan de getoonde kaart? Er zitten twaalf kaarten in het spel: 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, Boer, Vrouw, Heer en Aas. Je kiest hoger door op de stop knop te drukken zodra het lampje hoger oplicht; je kiest voor lager zodra je de stop knop indrukt als het lampje lager brandt.

In het kaartspel zijn vier extra spelelementen aanwezig die hieronder worden uitgelegd:

Mystery Prijs
De derde en de vijfde stap op de prijzenladder geven een (super-) Mystery Prijs. Dit is een willekeurige prijs tussen de 2 en de 40 credits. De hoogte van de prijs wordt weergeven in de display. De prijs kan genomen worden of er kan worden doorgespeeld op de prijzenladder.

Kies een Prijs
De zevende stap op de prijzenladder geeft de mogelijkheid om het spel Kies een Prijs te spelen. Bij dit spel worden er achtereenvolgens vier prijzen getoond. Je bepaalt zelf welke prijs je kiest. Als je niet kiest (door het snel indrukken van de stop knop) krijg je automatisch de vierde wincombinatie.

Super Match
De tiende stap op de prijzenladder geeft de mogelijkheid om het spel Super Match te spelen. Indien dit spel gekozen wordt, gaat de rechter rol draaien. Door het indrukken van de stop knop kan de rol worden gestopt. Het getoonde symbool op de winlijn bepaalt de hoogte van de prijs. Het aantal gelijke symbolen op de winlijn wordt willekeurig bepaald.

Alle prijzen van de prijsladder die je neemt door het indrukken van de neem win knop kunnen worden doorgespeeld op de gokladder of toegevoegd worden aan de gewonnen credits door het nogmaals indrukken van de neem win knop.