Menu

Speluitleg TopShot

Bijzonder uitgebreide 4 rollenmachine. Leuk spelelement op deze automaat zijn de cijfers op de rollen in het basisspel, waarvan de optelsom van de cijfers op de winlijn bepaalt wat er in het bovenspel gebeurt.

Het bovenspel heeft een soort flipperspel waarmee tot 200 credits zijn te winnen. Fraai winbankspel en speciale gamble-functie.

 

{mosimage}Bijzonder uitgebreide 4 rollenmachine!

Leuk spelelement op deze automaat zijn de cijfers op de rollen in het basisspel, waarvan de optelsom van de cijfers op de winlijn bepaalt wat er in het bovenspel gebeurt.

Het bovenspel heeft een soort flipperspel waarmee tot 200 credits zijn te winnen. Fraai winbankspel en speciale gamble-functie.

Speel nu TopShot!

Hoe speel ik het spel?
Na het indrukken start begint het Basisspel en maak je kans om op de middelste winlijn met de juiste combinatie van symbolen credits te winnen. Met uitzondering van een prijs van 200 punten, kun je met de gamble knop, al dan niet in combinatie met de super gamble knop, je prijs verhogen.

Pinballspel
Wanneer je geen winnende combinatie hebt, maar wel vier of meer punten in totaal op de winlijn, dan speel je het Pinballspel. Dit Pinballspel speel je bovendien wanneer je naast een winnende combinatie vier of meer punten hebt en je gokt de eerste keer mis bij het Gamble-spel. Dit geldt overigens niet wanneer je Supergamble speelt of wanneer je een gewonnen prijs incasseert.

Het Pinballspel kent de volgende functies:
Ballshot (4)
– met de ballshotstop knop kun je naar een hoger cijfer schieten.
Symboolbonus (5 of 6)
– alle symbolen die in het Symboolbonus-spel staan en die op de rollen op een zichtbare positie staan worden verlicht. Een volle verticale of horizontale lijn geeft recht op 10 of 20 bonuspunten. Alle symbolen blijven verlicht totdat een prijs op een rolcombinatie wordt genomen of na een eerste Gamble wordt verhoogd of met Supergamble wordt gespeeld.
Double Bonus (7)
– alle prijzen van het Symboolbonusspel worden verdubbeld. Het recht op Double Bonus bestaat totdat een prijs op een rolcombinatie wordt genomen of na een eerste gamble wordt verhoogd of met Supergamble wordt gespeeld.
Extrahold (8)
– maximaal drie extra holds kunnen hier worden verzameld en op een gunstig moment worden ingezet. Een extra hold kan alleen worden ingezet wanneer normaal gesproken de holdfunctie ook zou werken. Dus niet bij een winnende combinatie en ook niet bij acht of meer punten op de winlijn of een positie acht of hoger na Ballshot.
Winstreak (9)
– na het drukken op start draaien de rollen naar een willekeurige winnende combinatie en worden de punten op de Streakmeter geplaatst en maak je door het drukken op start kans op nog een Winstreak. Bij 200 punten of meer op de Streakmeter verhuizen deze automatisch naar de Creditmeter.
Topshot Bonus (10 en 11)
– een volgende letter van het woord Topshot licht op. Wanneer de laatste letter oplicht dan start het Bumperspel. Bepaal met de stop knop de prijs door op het juiste moment te drukken. Gewonnen punten kunnen met de gamble / super gamble knoppen worden verhoogd indien lager dan 200.
Topstreak (12)
– het verschil met de Winstreak is dat door het drukken op start naar een winnende combinatie wordt gedraaid met minimaal 20 punten.

De holdoptie, voor zover aanwezig, vervalt bij positie 8 of hoger.

Supergamble
Met Supergamble kun je een aantal stappen overslaan om naar een hogere prijs te gokken. De kans op een hogere prijs is gelijk aan het product van de tussenliggende kansen.

Bij het sluiten van het spelvenster of het overschakelen naar een ander spel vervallen verlichte symbolen in het symboolbonusspel, dubbelbonus en verlichte letters in het topshotbonusspel. Credits van de verschillende creditmeters worden bij elkaar opgeteld en komen als totaal terug op de creditmeter.