Menu

Speluitleg Club 0900

Club 0900 is een volledig in Flash uitgevoerde Nederlandse fruitautomaat met alle bekende elementen van de gokkast bij het cafetaria op de hoek: basisspel, bovenspel, kop/munt en mystery prijzen. Bovendien loopt de Club Jackpot bij elke inzet op en kan zomaar duizenden euro’s bevatten!

Club 0900 is een volledig in Flash uitgevoerde Nederlandse fruitautomaat met alle bekende elementen van de gokkast bij het cafetaria op de hoek: basisspel, bovenspel, kop/munt en mystery prijzen.

Bovendien loopt de Club Jackpot bij elke inzet op en kan zomaar duizenden euro’s bevatten!

Speel nu Club 0900!

Hoe speel ik het spel?
Doel van het spel is om op de rollen met afbeeldingen bepaalde combinaties te halen die credits waard zijn. Welke combinaties punten opleveren is in het bovenste gedeelte van de fruitautomaat te zien. De machine start in het basisspel: de rollen beginnen te draaien als op de knop start wordt gedrukt. Ze stoppen automatisch in een bepaalde positie.

Wel of geen prijs?
Geen prijs
Is er geen prijs gevallen, dan kun je rollen vasthouden door op de knop vast onder de betreffende rol te klikken. Bij de volgende spin worden deze rollen niet meegenomen. Ook is het mogelijk dat de machine zelf rollen vasthoudt, als deze een grote kans op een prijs geven. Je kunt het vasthouden van rollen opheffen door op herstel te klikken. Heb je één of meerdere rollen vastgehouden dan ontbreekt die mogelijkheid voor de eerst volgende spin.
Prijs

Is er wel een prijs gevallen dan kun je het kop/munt spel spelen of klikken op naar Clubmeter om het bovenspel te spelen. Beide spellen worden hieronder uitgelegd.

Kop/munt spel
Met het kop/munt spel kun je de door jou gewonnen punten verdubbelen. Je kunt met de knoppen kop en munt het spel starten. De fruitmachine geeft dan willekeurig kop of munt aan. Als de waarde overeenkomt met de door jou geklikte knop, dan verdubbelen je punten. In het andere geval raak je je gewonnen punten kwijt.

Zolang je wint, kun je blijven spelen totdat je gewonnen punten de 100 overschrijden. Daarna heb je alleen nog maar de keus uit de knoppen neem win en naar Clubmeter. Met neem win worden de gewonnen punten toegevoegd aan het totaal aantal credits van de speler en gaat het basisspel verder. Klik je op naar Clubmeter dan worden de gewonnen punten overgebracht naar de Clubmeter en wordt verder het bovenspel gespeeld.

Het bovenspel
Het bovenspel lijkt op het basisspel, maar er zijn een paar verschillen. De prijzen zijn hoger en de inzet wordt van de Clubmeter afgeschreven en niet van de credits. Er is geen mogelijkheid om rollen vast te houden. Je kunt het spel spelen totdat de Clubmeter op 0 staat of totdat de Clubmeter 200 punten heeft. In het laatste geval worden de punten toegevoegd aan de totale credits van de speler. Eventuele punten boven de 200 vervallen. Je kunt het bovenspel ook stoppen door op neem Clubmeter te klikken. De resterende punten worden dan aan de credits toegevoegd en er kan verder het basisspel gespeeld worden.